22 de gener del 2011

Qui és qui? Gent per conèixer

A partir d'avui podreu trobar en aquest bloc un apartat nou. Es tracta de l'apartat Qui és qui? Gent per conèixer.

Hi ha moltes persones que han aconseguit grans èxits en el món de l'esport. Tot i això, els mitjans de comunicació parlen més sobre uns que sobre altres. Fins i tot, molts esportistes que serien uns grans exemples per a la societat, han quedat en l'anonimat.
Em sembla interessant donar-ne a conèixer alguns d'ells, especialment perquè molts han hagut de superar grans limitacions per raons de gènere, raça, sexe, ...
Alguns esportistes vos resultaran coneguts, d'altres no n'haureu sentit parlar mai...

A partir d'una imatge seva o bé amb el seu nom haureu d'esbrinar qui és qui!
Comencem per un de "casa" !!

Qui és?
Quin esport practica?
Quines coses admires d'aquest esportista?
Què podem aprendre d'ell?

8 comentaris:

  1. Quina foto més guapa has triat!!! Aquest és molt fàcil!!!
    estic contenta que tornis a penjar coses. Sempre ben interessants, per cert.
    :D

    ResponElimina
  2. Joana, és vera que ho he posat fàcil però crec que és un bon model, a més és de les Illes Balears. Jo admir moltes coses d'aquest esportista! I tu? I voltrus?

    ResponElimina
  3. Bonu!!! En tenc una llista llarga de coses positives. Jo no el conec personalment però pel què he vist i sentit pels mitjans trob que és una persona honesta, lluitadora, treballadora,conscient de l'esforç que s'ha de fer si vols aconseguir resultats i amb una gran capacitat de saber enfrontar-se a la frustració de no guanyar sempre.
    Bé podria dir més coses , però ho deixaré pels altres, que sinó ja estarà tot dit!!
    Bona secció!! M'encanta!!

    ResponElimina
  4. Dons la meva mare (Helena) no li cau gens bé. Perquè diu que s'ha donat una imatge de l'esport.
    També penso jo que no l'ha de jutjar per l'aparença

    atentament Tanit

    ResponElimina
  5. Ha perdo que no he dit qui era, es en Rafa Nadal
    Tanit

    ResponElimina
  6. Així que a n'Helena no li cau bé en Rafel Nadal... Potser s'ha aprofitat massa la seva imatge i se l'ha idolatrat una mica. Però a jo el que m'agrada d'ell és que sap guanyar i sap perdre, que sempre té present la necessitat de treballar i esforçar-se i que, tot i els èxits que ha aconseguit la imatge que dóna és d'humilitat.

    ResponElimina
  7. es super facil, es en nadal practica tenis que es el millor del mon en tenis uff... son moltes

    Pablo

    ResponElimina