6 de maig del 2010

Taller de Circ

Ahir, va venir a l'escola na Carla Fontes, membre del grup Circ Bover a fer un taller de circ.


Na Carla ens va presentar diferents objectes per fer malabars (pilotes, plat xinès, masses i diabolo), tot seguit vàrem tenir l'oportunitat de practicar i aprendre a manejar-los. Va ser divertit i profitós!Un taller per treballar la coordinació, l'esforç i l'autosuperació.


El Circ Bover té diferents projectes culturals relacionats amb el circ. Un món fascinant que agrada a petits i grans. Aquí teniu dos vídeos sobre aquesta companyia.



8 comentaris:

  1. Ho vàrem passar molt bé,varen intentar i intentar... fins que varen aconseguir aprendre alguna cosa de les que havia proposat na Carla.
    En arribar a classe vàrem parlar de com havia anat tot, estaven molt contents i alegres perquè els havia costat molt però després d'insistir ho havien aconseguit, varen arribar a la conclusió de que si logram fer, després d'intentar-ho moltes vegades, una cosa que ens costa molt ens produeix una gran satisfacció.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt el video del circ bover i la classe que han donat a l'escola pero lo de fer cucaveles a estat lo més divertit.

    ResponElimina
  3. M'han agradat molt les fotos del circ Bover i també el video. Lo que mes em va agradar va ser el plat i els malabars amb les pilotes. Jo a casa no ho faig amb pilotes, ho faig amb llimons.



    Nerea 4t

    ResponElimina
  4. m'ha agradat molt el 1r video i que per una vegada la majoria de gent que fa el espectacle es de la terra.



    Tanit

    ResponElimina
  5. A jo me va encantar aquest taller, sobretot cuan na Carla ens va ensenyar a possar el plat.

    Pablo

    ResponElimina
  6. que xula la pagina web del circ bover, a la festa del 20é aniversari tambe varen ser ells?



    Nair i Tanit

    ResponElimina
  7. M'agrada molt la seva pàgina web i el segon video , el taller va estar genial el taller.


    Pablo

    ResponElimina
  8. Man agradat molt les fotos iels videos

    Diae

    ResponElimina