17 de febrer del 2010

El Tricicle

La setmana passada, un dia de pluja, amb els de quart vam dedicar una sessió d'Educació Física a fer mímica. Vam fer diferents activitats, una d'elles era representar per parelles diferents esports en càmera lenta.

Durant aquesta sessió els vaig parlar de "El tricicle". Possiblement alguns de voltros els coneixeu però per qui no sap qui són, indicar que és una companyia teatral formada per tres homes de Barcelona que fa més de trenta anys que se dediquen a fer teatre gestual.

A mi personalment m'agraden molt i pens que el seu treball és excepcional. A més a més, pens que podem aprendre d'ells. Vull compartir amb voltros alguns fragments de l'espectacle "Slastic" amb el qual presenten el tema de l'esport.

Desitj que vos agradi!




Si voleu saber una mica més sobre el TRICICLE (biografia, espectacles, etc.) podeu clicar aquí.

9 comentaris:

  1. M'encanten els del tricicle. Tots els muntatges que han fet són molt originals i divertits. tenen un humor molt sa que no pot ofendre a ningú.
    Slastic és boníssim. Tots els trossos valen la pena, per no aturar de riure.

    ResponElimina
  2. A l'ordinador de la classe (linux) el video de tennis es veu molt fosc i no es poden veure bé tots els moments de la paròdia, en el segon video els infants de guarderia han rigut per les butxaques; s'han estimat més acabar de veure'l que anar a jugar a futbol... que ja és dir.

    ResponElimina
  3. A mi també m'encanten. Me'ls mir i me'ls mir i me'ls tornaria mirar! Jeje!! Estic contenta que els hagi agradat. Tenc una proposta pels alumnes del tercer cicle relacionada amb el Tricicle. A veure com responen!

    ResponElimina
  4. Antònia és veritat que el del tennis es veu molt fosc però és l'únic que vaig trobar per internet.

    ResponElimina
  5. mola m'agradan molt pero sobre tot el segon


    Marc Morote

    ResponElimina
  6. Estan molt bé, pero hem fa mas gracia el segon, el primer m'agrada quan li du els doblers amb el pal, el segon m'agrada molt quan es cau de cap

    ResponElimina
  7. Pablo(el comaentari sense signar es el meu)

    ResponElimina
  8. son la mar de divertits, el segon més que el primer però
    estan molt be
    tanit4t

    ResponElimina
  9. Man agradat molt els dos i eren molt graciosos

    ResponElimina